مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:202020-01-19اقتصادي

بهره برداری از 20 پروژه بهسازی محیطی سازمان نوسازی تا پایان سال جاری


معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان نوسازی شهر تهران گفت: پیش بینی می شود حدود 20 مورد از پروژه های بهسازی محیطی سازمان نوسازی تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی خانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان نوسازی شهر تهران و دبیر نشست تخصصی جایگاه بهبود کیفیت قلمروهای عمومی در بازآفرینی شهری با بیان این که اقدامات نوسازی در شهر تهران و سایر شهرهای کشور بیشتر مبتنی بر توسعه معابر بوده است، خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اساسی بازآفرینی شهری، بهبود کیفیت عرصه های عمومی تعریف شده که در برنامه پنج ساله سوم توسعه شهرداری تهران مورد تأکید قرار گرفته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان نوسازی شهر تهران تصریح کرد: موضوع بهبود کیفیت عرصه های عمومی در قالب پروژه های بهسازی محیطی از سال 97 در شهر تهران دارای ردیف بودجه ای شد و در سال 98 نیز این موضوع توسعه پیدا کرد و به یکی از محورهای اساسی فعالیت های سازمان نوسازی شهر تهران تبدیل شد.

خانی اظهار داشت: در سال 98 حدود نیمی از بودجه سازمان نوسازی مصروف ارتقای کیفیت عرصه های عمومی شده و بالغ بر 70 پروژه بهسازی محیطی در مراحل مختلف در دست اجرا است و پیش بینی می شود حدود 20 مورد از این پروژه ها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 20 پروژه بهسازی محیطی سازمان نوسازی تا پایان سال جاری

بهره برداری از 20 پروژه بهسازی محیطی سازمان نوسازی تا پایان سال جاری