مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:152020-01-19سياسي

واکنش حزب همبستگی به روند بررسی صلاحیت ها


حزب همبستگی ایران اسلامی با انتقاد از روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، این امر را در برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری موثر دانست.

- حزب همبستگی ایران اسلامی با انتقاد از روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، این امر را در برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری موثر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش هایی از بیانیه حزب همبستگی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرایط داخلی و تهدیدهای خارجی خاطرنشان شده است: در شرایطی که کشور در یکی از حساس ترین برهه های زمانی خود به سر می برد، نیاز به تشکیل یک مجلس مقتدر، کلان نگر و با حضور نخبگان همه جریانات سیاسی که بتوانند نمایندگی طیف های مختلف مردم را به عهده داشته و تصمیماتی بر مبنای منافع ملی اتخاذ کنند، بیش از پیش ضروری می نماید.

نویسندگان این بیانیه یادآور شده اند: آن چه حزب همبستگی ایران اسلامی در ششمین کنگره سراسری خود در روزهای پایانی آذر ماه و با موضوع نهادهای انتخابی و جمهوریت نظام در خصوص ایجاد فضایی مناسب برای شرکت آزادانه همه سلایق در انتخاباتی رقابتی و منصفانه و تشکیل مجلسی در تراز ایران اسلامی تذکر داده بود، اینک خودنمایی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حزب همبستگی به روند بررسی صلاحیت ها

واکنش حزب همبستگی به روند بررسی صلاحیت ها