مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:002020-01-19اقتصادي

افزایش اقامتگاه های بوم گردی خراسان جنوبی و رونق کسب و کار


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته و زمانی که استاندار خراسان جنوبی منصوب شد، 25 اقامتگاه بوم گردی در استان داشتیم که امسال این رقم به 70 اقامتگاه رسیده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته و زمانی که استاندار خراسان جنوبی منصوب شد، 25 اقامتگاه بوم گردی در استان داشتیم که امسال این رقم به 70 اقامتگاه رسیده است.

حسن رمضانی، امروز یکشنبه 29 دی، در نشست خبری اظهار کرد: در حوزه صنایع دستی به صورت انفرادی، کارگاهی و پشتیبانی تسهیلات اشتغال پرداخت می شود که در این راستا از ابتدای امسال 70 مجوز انفرادی به میزان 700 میلیون تومان تسهیلات صادر شده است.

وی با اشاره به صدور مجوز هفت فقره اشتغال پشتیبان در حوزه صنایع دستی استان از ابتدای امسال، افزود: 250 نفر زیرپوشش این طرح هستند که 300 میلیون تومان تسهیلات برای آن پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای امسال 220 کارت صنعتگری برای فعالان صنایع دستی صادر شده که صدور هر کارت به معنای ایجاد یک شغل است.

رمضانی ادامه داد: طی امسال چهار پروانه تولید صنایع دستی به صورت کارگاهی صادر شد که تعهد اشتغال این کارگاه ها 40 نفر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اقامتگاه های بوم گردی خراسان جنوبی و رونق کسب و کار

افزایش اقامتگاه های بوم گردی خراسان جنوبی و رونق کسب و کار