مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 13:252020-01-19فرهنگي

گرامیداشت هموطنان پرواز هواپیمای اوکراین در موسیقی فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، ستاد برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر یاد هموطنان عزیزی را که در هواپیمای اوکراین جان باختند، - ستاد برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر یاد هموطنانی را که در هواپیمای اوکراین جان باختند، گرامی می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، ستاد برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر یاد هموطنان عزیزی را که در هواپیمای اوکراین جان باختند، گرامی می دارد.

در پنجمین جلسه شورای ارزیابی جشنواره که با گرامیداشت یاد جان باختگان هواپیما از جمله روجا آزادیان از هنرمندان موسیقی این پرواز همراه بود، گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مورد تاکید قرار گرفت.

به پیشنهاد شورای ارزیابی در این جلسه مصوب شد در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر رویدادهای ویژه ای به یاد و خاطره درگذشتگان هواپیمایی اوکراین انجام شود.

پنجمین جلسه شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با حضور سیدامین مؤیدی مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری، حمید قبادی نماینده معاونت امور هنری در شورای ارزیابی، محمد سریر، داود گنجه ای، زیدالله طلوعی، علی اطیابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت هموطنان پرواز هواپیمای اوکراین در موسیقی فجر

گرامیداشت هموطنان پرواز هواپیمای اوکراین در موسیقی فجر