مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 13:152020-01-19پزشكي

ارسال اولین محموله دارویی نیروی زمینی ارتش به منطقه سیل زده چابهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرسرتیپ دوم پزشک بهزاد موذن رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا با اعلام خبر فوق گفت: امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید میدانی از منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان یکی از نیاز های اولیه مردم .

- ، امیرسرتیپ دوم پزشک بهزاد موذن رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا با اعلام خبر فوق گفت: امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید میدانی از منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان یکی از نیاز های اولیه مردم را کمبود دارویی احساس کرد و بلافاصله دستور ارسال یکصد قلم داروی پر مصرف و خاص را به منطقه صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه در داروخانه 29 فروردین نیروی زمینی ارتش تمامی دارو ها حتی دارو های خاص موجود است، افزود: پس از ابلاغ به داروخانه 29 فروردین و برابر لیست دارو های درخواستی، تعداد یکصد قلم دارو به ارزش سیصد میلیون ریال بسته بندی و به تیپ 188 زرهی زاهدان که در منطقه مستقر است ارسال شد تا در بیمارستان صحرایی مورد استفاده مردم عزیز و شریف سیل زده قرار گیرد.

همچنین امیر سرتیپ دوم معمار باشی ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق در خصوص دارو های ارسالی گفت: با توجه به سیل و شیوع بیماری های فصلی، نیازمند به برخی دارو ها برای تجویز مردم در گروه های سنی بودیم که با دستور فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال اولین محموله دارویی نیروی زمینی ارتش به منطقه سیل زده چابهار

ارسال اولین محموله دارویی نیروی زمینی ارتش به منطقه سیل زده چابهار