مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:352020-01-19اقتصادي

کنفرانس تحول دیجیتال ایران با حمایت بانک رفاه کارگران برگزار شد


دکتر هادی ویسی مسئول مرکز نوآوری بانک رفاه گفت: شناخت مشتری، محور مهم تحول دیجیتال در حوزه بانکی است و اگر بخواهیم مشتری را خوب بشناسیم به داده نیاز است تا آن را به دانش تبدیل کنیم.

- دکتر هادی ویسی مسئول مرکز نوآوری بانک رفاه گفت: شناخت مشتری، محور مهم تحول دیجیتال در حوزه بانکی است و اگر بخواهیم مشتری را خوب بشناسیم به داده نیاز است تا آن را به دانش تبدیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، درکنفرانس تحول دیجیتالی ایران که با حمایت بانک رفاه برگزار شد، دکتر ویسی گفت: درباره تحول دیجیتال سخن زیاد گفته و نوشته شده اما هر تغییری هزینه هایی دارد که باید آن را بپذیریم و محور مهم این تحول در حوزه بانکی، شناخت مشتری است و اگر بخواهیم مشتری را خوب بشناسیم به داده نیاز داریم تا بتوانیم آن را به دانش تبدیل کنیم.

ویسی افزود: برای این که از داده ها به دانش برسیم، نیاز به تحلیل داریم و تا زمانی که زیرساخت این تحلیل را ایجاد نکنیم هیچ تحلیل گری نمی تواند از داده ها استفاده کند.

دبیر کنفرانس تحول دیجیتالی به کمبود داده اشاره کرد و گفت: کیفیت یادگیری اکنون به بلوغ خوبی در دنیا رسیده، اما ما از یادگیری عمیق استفاده نمی کنیم، چرا که کمبود داده داریم و نمی توانیم دست به تحلیل بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس تحول دیجیتال ایران با حمایت بانک رفاه کارگران برگزار شد

کنفرانس تحول دیجیتال ایران با حمایت بانک رفاه کارگران برگزار شد