مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:452020-01-19اجتماعي

عملیات پاکسازی معابر جنوب تهران از برف در حال اجرا است


فرهاد افشار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون تمامی معابر اصلی و فرعی شهرری باز است و رفت و آمد در آنها به صورت روان در جریان است.

وی اولویت اصلی مدیریت شهری منطقه 20 برای مقابله با بارش های زمستانی را استقرار ستاد برف روبی در معابر اصلی عنوان کرد و افزود: تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در 3 جایگاه و 15 سایت اصلی و فرعی نگهداری شن مخصوص در نواحی هفتگانه منطقه مستقر شده اند.

افشارخاطرنشان کرد: سایت های اصلی برف روبی در اتوبان شهید آوینی، بزرگراه امام علی(ع) تقاطع جاده معدن و خیابان شهید رجایی مستقر می باشند و سایت های فرعی برف روبی نیز در داخل محوطه ساختمان های شهرداری نواحی هفتگانه، چهار راه فداییان اسلام، بلوار دستواره، میدان نماز، خیابان 13آبان، میدان شهید بروجردی، میدان شهدای شاملو، امین آباد و غنی آباد مستقر هستند.

وی افزود: تمامی نقاط حساس پر رفت و آمد در نواحی هفتگانه از سوی معاونت خدمات شهری این منطقه شناسایی و اکیپ های اجرایی در محدوده مستقر شده و با تلاش کارکنان اجرایی، تمامی معابر باز است.

افشار اظهار داشت: به منظور مقابله با بارش ها و برای مشارکت مردمی و دسترسی آسان شهروندان 240 مخزن زرد رنگ در موقعیت های از قبل تعیین شده از جمله تقاطع های غیرهمسطح و بزرگراه ها و نقاط حساس مستقر و تعداد 50 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پاکسازی معابر جنوب تهران از برف در حال اجرا است

عملیات پاکسازی معابر جنوب تهران از برف در حال اجرا است