مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:452020-01-19اجتماعي

اختصاص بیشترین میزان بارش برف در آذربایجان شرقی به بستان آباد


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به بیشترین بارندگی طی 24 ساعت گذشته در استان، گفت: بیشترین بارندگی از شهرستان بستان آباد با حدود 14.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به بیشترین بارندگی طی 24 ساعت گذشته در استان، گفت: بیشترین بارندگی از شهرستان بستان آباد با حدود 14.

5 میلی متر برف ذوب شده و 14 سانتی متر برف گزارش شده است.

محمد اشجعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت آب و هوایی شهرستان های استان، افزود: طی 24 ساعته گذشته، شهرستان میانه با سه درجه بالای صفر و شهرستان مرند با هفت درجه زیر صفر، به ترتیب گرم ترین و سردترین شهرهای استان هستند.

وی با بیان این که دمای تبریز در گرم ترین زمان یک درجه زیر صفر و در سردترین زمان پنج درجه زیر صفر است، افزود: دمای فعلی تبریز یک درجه زیر صفر بوده که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش یافته است.

وی با بیان این که فعالیت سامانه ی بارشی تا فردا ادامه دارد، گفت: فعالیت این سامانه باعث بارش پراکنده برف و در برخی نواحی موجب مه آلودگی خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی افزود: سامانه ی بارشی فردا از استان خارج می شود، روز سه شنبه و چهارشنبه نیز موج ضعیفی از سامانه وارد استان می شود ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیشترین میزان بارش برف در آذربایجان شرقی به بستان آباد

اختصاص بیشترین میزان بارش برف در آذربایجان شرقی به بستان آباد