مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:452020-01-19اقتصادي

آسان ترین راه برای خرید باتری موبایل وشارژر ارجینال


در صورتی که باتری موبایل ایرادی داشته باشد، کارکرد تمام دستگاه به مشکل می خورد و حتی ممکن است به قطعات داخلی دیگر دستگاه نیز آسیب برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی رو داشته باشید این برندها به این خاطرنام بردیم چون این برندها مثل سامسونگ و اپل و هواوی بازار بزرگی در ایران ندارند ولی قطعاً دوستداران خودشونو دارند پیدا کردن باتری و یا شارژر و کابل برای این برندها همیشه سخت تر از پیدا کردن یک باتری برای برندی مثل سامسونگ بوده و برای خیلی از شما پیدا کردن باتری اصلی و شارژر و کابل حتی برای سایر برندها شاید خیلی آسان نباشد به خصوص اگه محل زندگی شما تهران نیست هر چند در شهرهای بزرگ پیدا کردن این محصولات ممکنه کمی راحت تر باشه اما در شهرهای کوچک پیدا کردن یک باتری اصلی برای بلک بری قطعاً خیلی سخت هست.

ما امروز قصد معرفی یک فروشگاه تخصصی در زمینه باتری و شارژر را داریم که تهیه این محصولات را برای شما آسان کرده پس با ما همراه باشید.

جی اس ام باتری فروشگاه اینترنتی هست که به صورت تخصصی در زمینه باتری موبایل و تبلت و شارژر و کابل های اصلی تمامی برندهای موبایل فعالیت می کند امروز قصد داریم این فروشگاه به شما معرفی کنیم برای آشنایی بیشتر با جی اس ام باتری امروز در خدمت مدیر این مجموعه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسان ترین راه برای خرید باتری موبایل وشارژر ارجینال

آسان ترین راه برای خرید باتری موبایل وشارژر ارجینال