مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:362020-01-19اقتصادي

200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در خمین پرداخت شد


احمد طهرانی روز یکشنبه در کارگروه اشتغال خمین افزود: این میزان تسهیلات در قالب 126 طرح مصوب از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه طرح ملی اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از مهم ترین طرح های دولت است ادامه داد: تسهیلات بر اساس رسته های پر اشتغال در حوزه های مختلف خدمات، صنعت، کشاورزی و گردشگری در این شهرستان پرداخت می شود.

طهرانی با انتقاد از عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی گفت: عملکرد این نهاد در جذب تسهیلات اشتغال کمتر از 50 درصد است.

وی تاکید کرد: مددجویان زیرپوشش کمیته امداد با مشکل تامین ضامن برای دریافت تسهیلات اشتغال مواجه هستند بنابر این لازم است مبلغ مورد درخواست متقاضی توسط کمیته امداد پالایش شود و بانکهای عامل نیز پرداخت تسهیلات را به این مددجویان تسهیل کنند.

فرماندار خمین افزود: نیازمندان در اولویت دریافت تسهیلات اشتغال هستند و در صورت نداشتن توانایی، این تسهیلات به کسانی که توانمندی ایجاد اشتغال دارند، پرداخت شود.

رییس اداره بهزیستی خمین نیز در این کارگروه گفت: 32میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زا امسال به 88 نفر از مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در خمین پرداخت شد

200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در خمین پرداخت شد