مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:162020-01-19اجتماعي

تداوم بارش های زمستانی در همدان


محمدحسن باقری شکیب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه های ماهواره ای، آسمان بیشتر نقاط استان در 24 ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با افزایش ابر، ریزش پراکنده برف و بارش خفیف باران و مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: سامانه فعال در آسمان همدان ضعیف است و تاکنون بارش های پراکنده ای را در نقاط مختلف استان به ثبت رسانده است.

باقری شکیب با اشاره به اینکه از روز سه شنبه آینده سامانه بارشی قوی وارد استان می شود، ادامه داد: این سامانه، بارش های خوبی دارد و پیش بینی می شود روز چهارشنبه با ریزش برف به اوج فعالیت خود برسد.

وی اضافه کرد: در سه روز آینده تغییرات دمایی محسوس در استان نداریم و ممکن است در این مدت دمای برخی از نقاط مرتفع استان بین یک تا 2 درجه سانتی گراد کاهش یابد.

باقری شکیب افزود: در 24 ساعت گذشته نهاوند با هفت میلیمتر بیشترین بارش استان را داشته است و ایستگاه باران سنجی شورین همدان 2 میلیمتر بارش را به ثبت رسانده است.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته اسدآباد با 9 درجه سانتی گراد بالای صفر بیشترین و کرفس درگزین با چهار درجه سانتی گراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته اند.

باقری شکیب اظهار داشت: دمای کمینه هوای همدان در 24 ساعت گذشته یک درجه سانتی گراد زیر صفر و بیشینه دمای هوای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش های زمستانی در همدان

تداوم بارش های زمستانی در همدان