مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:162020-01-19اقتصادي

میزان بارندگی در استان مرکزی نسبت به بلند مدت 11 درصد افزایش یافته است


رضا مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت 119 و چهار دهم میلیمتر بارندگی در ایستگاه های مختلف استان مرکزی به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: سامانه بارشی از 2 روز گذشته در استان مرکزی فعال بوده که از صبح امروز (یکشنبه) از میزان بارش ها کاسته شده اما رگبارهای پراکنده برف و باران تا صبح فردا (دوشنبه) پیش بینی شده است.

مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: از روز سه شنبه سامانه دیگری کشور را در برمی گیرد که در صورت نداشتن تغییر در الگوی نقشه ها، این استان را نیز تا روز پنجشنبه تحت تاثیر قرار می دهد و موجب بارش برف و کاهش دما در استان مرکزی می شود.

مرادی اظهار داشت: مجموع بارش های استان مرکزی در 24 ساعت گذشته در اراک به 6 ونیم میلیمتر، ساوه هفت و هفت دهم میلیمتر، تفرش پنج و سه دهم میلیمتر، خمین چهار و نیم میلیمتر، محلات 2 و 6 دهم میلیمتر، شازند 15 و هشت دهم میلیمتر، خنداب پنج و هشت دهم میلیمتر، کمیجان سه و 9 دهم میلیمتر، دلیجان نیم میلیمتر، آشتیان 9 و نیم میلیمتر، غرق آباد 9 و چهار دهم میلیمتر و فرمهین 9 و چهار دهم میلیمتر به ثبت رسیده است.

وی گفت: دمای فعلی شهر اراک سه درجه سانتیگراد بالای صفر است و بیشینه دمای این شهر در 24 ساعت گذشته به پنج درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و حداقل دمای 24 ساعت گذشته این شهر یک در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان بارندگی در استان مرکزی نسبت به بلند مدت 11 درصد افزایش یافته است

میزان بارندگی در استان مرکزی نسبت به بلند مدت 11 درصد افزایش یافته است