مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:102020-01-19دانش

tراخوان پذیرش استعداد های درخشان دانشگاه فردوسی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه فردوسی مشهد به استناد آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد، - دانشگاه فردوسی مشهد به استناد آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد، برای سال تحصیلی 1400-1399 از طریق آزمون سراسری دانشجو می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه فردوسی مشهد به استناد آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد، برای سال تحصیلی 1400-1399 از بین دانشجویان کارشناسی ورودی 1395 که جزو 15 درصد برتر میانگین معدل دانشجویان هم ورودی و هم رشته در دانشگاه فردوسی یا از دانشگاه های مشمول این فراخوان در کلیه رشته هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد.

به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوطه، دانشجو می پذیرد و در این راستا، سامانه ثبت تا 10 بهمن ماه جهت ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک، فعال است.

بنابراین گزارش، حداقل شرایط لازم برای ارائه درخواست، به این شرح است؛ دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی نیمسال اول و دوم سال تحصیلی 96-1395 که تا پایان شش نیمسال، با گذراندن حداقل سه چهارم واحد های درسی خود، به لحاظ میانگین معدل کل، جز 15 درصد برتر دانشجویان هم رشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

tراخوان پذیرش استعداد های درخشان دانشگاه فردوسی اعلام شد

tراخوان پذیرش استعداد های درخشان دانشگاه فردوسی اعلام شد