مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 08:452020-01-19پزشكي

هزینه های خدمات درمانی بازنشستگان کاهش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان تهران در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران با اشاره به تجمیع بیمه پایه سلامت و بیمه تکمیلی آتیه سازان گفت: - مدیر کل بیمه سلامت استان تهران از کاهش یافتن هزینه های خدمات درمانی بازنشستگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان تهران در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران با اشاره به تجمیع بیمه پایه سلامت و بیمه تکمیلی آتیه سازان گفت: یکی از مباحثی که در مراجعه بیمه شدگان به خصوص بازنشستگان به مراکز درمانی وجود دارد، دوگانگی ساختار بیمه پایه و بیمه تکمیلی است.

مدیر کل بیمه سلامت استان تهران توضیح داد: مثلا زمانی که بازنشسته ای به بیمارستان مراجعه می کند که می تواند بیمه شده پایه سلامت یا تکمیلی باشد یا نباشد در این زمان این فرد باید مبلغی را به مرکز درمانی پرداخت کند و پس از آن به بیمه پایه مراجعه کرده و خسارت بگیرد و با زحمت و طی چندین مرحله و مراجعه به بیمه تکمیلی هزینه پرداختی را از بیمه دریافت کند.

به همین جهت تفاهمی بین بیمه پایه سلامت و بیمه تکمیلی آتیه سازان انجام شده است.

به گفته حسینی، در این طرح بیمه سلامت اختیار خود را به بیمه تکمیلی می دهد و بیمه تکمیلی تمامی مبلغ بیمه پایه و سلامت را یکجا برای بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های خدمات درمانی بازنشستگان کاهش می یابد

هزینه های خدمات درمانی بازنشستگان کاهش می یابد