مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 06:252020-01-19دانش

دانشکده توانبخشی در کرمانشاه سال آینده دانشجو می پذیرد


کرمانشاه_ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشکده توانبخشی در این استان برای اولین بار از سال آینده دانشجو می پذیرد.

- مظفر خزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تأسیس دانشکده توانبخشی برای نخستین بار در استان کرمانشاه به تصویب وزارتخانه رسیده است، اظهار داشت: سه رشته کاردرمانی، فیزیوتراپی و کار درمانی در قالب دانشکده توانبخشی سال آینده دانشجو می پذیرد که در هر سه رشته جذب هیأت علمی انجام شده و در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: اقدامات لازم برای راه اندازی دانشکده توانبخشی برای جذب هیأت علمی، تأمین فضای ساختمانی و تأمین فضای فیزیکی توانبخشی انجام شده است و در زمان کوتاهی گروه های آموزشی این دانشکده مشخص می شوند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در سال آینده در دانشکده توانبخشی پذیرش دانشجو از سراسر کشور خواهیم داشت، عنوان کرد: تعداد این دانشکده در کشور زیاد نیست.

این مسئول با بیان اینکه طی 2 سال گذشته تلاش شده است که سه رشته مرتبط را تصویب کنیم و این سه رشته در شورای گسترش دانشگاه تصویب شده است، ادامه داد: با تصویب شورای گسترش وزارتخانه، همزمان تاییدیه تأسیس دانشکده توانبخشی نیز گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده توانبخشی در کرمانشاه سال آینده دانشجو می پذیرد

دانشکده توانبخشی در کرمانشاه سال آینده دانشجو می پذیرد