مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 02:452020-01-18بين الملل

رژیم صهیونیستی نوجوان فلسطینی را به حبس ابد محکوم کرد


دادگاه استیناف نظامی رژیم صهیونیستی با پذیرش درخواست تجدیدنظر دادستان این رژیم؛ مجازات یک نوجوان فلسطینی را از 35 سال به حبس ابد تشدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، دادگاه استیناف نظامی رژیم صهیونیستی درخواست تجدیدنظر دادستان این رژیم برای تشدید مجازات ایهم صباح نوجوان فلسطینی را که حین دستگیری 14 سال سن داشت از 35 سال به حبس ابد پذیرفت.

انجمن اسرای فلسطینی در همین خصوص اعلام کرد: حکم حبس ابد ظالمانه علیه ایهم صباح که اکنون 18 سال سن دارد یک استثنا نیست بلکه قاعده ای است که همواره در پرونده های مشابه در دادگاه های نظامی صهیونیستی جریان دارد.

این انجمن می افزاید: گذشته از این صباح به پرداخت حدود یک میلیون شکل اسراییلی (حدود 300 هزار دلار) محکوم شده است و این حکم چهار سال پیش که وی کمتر از 18 سال سن داشته صادر شده است.

انجمن اسرای فلسطینی همچنین گفت که صباح اهل رام الله بوده و در ماه فوریه سال 2016 در حالی که 14 ساله بود پس از زخمی شدن به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست بازداشت شد.

صهیونیست ها این نوجوان فلسطینی را به انجام عملیات حمله با چاقو در یک مرکز تجاری که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر گردید متهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی نوجوان فلسطینی را به حبس ابد محکوم کرد

رژیم صهیونیستی نوجوان فلسطینی را به حبس ابد محکوم کرد