مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 20:302020-01-18سياسي

غربی ها از رشد دین میان مردم هراس دارند/ رسالت سنگین روحانیون


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به ترس دنیای غرب را از رشد دین در میان مردم، گفت: غربی ها معتقدند که در آینده نزدیک، یک سوم اروپا را اسلام فرا می گیرد.

- قم - رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به ترس دنیای غرب را از رشد دین در میان مردم، گفت: غربی ها معتقدند که در آینده نزدیک، یک سوم اروپا را اسلام فرا می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی غروب شنبه در دیدار جمعی از علمای اهل سنت که در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در قم برگزار شد، با اشاره به اینکه هدف روحانیون آشنا شدن با دین، تبلیغ و ترویج آن است، افزود: روحانیون رسالت های بسیاری را بر عهده دارند و همه سرباز قرآن، دین و اسلام هستند.

وی تصریح کرد: جایگاه دین قبل و بعد از پیروزی انقلاب در میان جامعه قابل مقایسه نیست.

استاد سطوح عالی حوزه، مهمترین مشکل برای دنیا طلبان را دیانت مسلمانان دانست و افزود: قبل از انقلاب می گفتند که دین مانع پیشرفت و رشد بشریت است و دین را باعث انزوا می دانستند.

وی ترس دنیای غرب را از رشد دین در میان بشر دانست و تصریح کرد: غربی ها معتقدند که در آینده نزدیک، یک سوم اروپا را اسلام فرا می گیرد.

آیت الله فاضل لنکرانی بیان کرد: گروهک تروریستی داعش به وجود آمده تا بگویند که مسلمانان مردم را سر می برند و به صغیر و کبیر رحم نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها از رشد دین میان مردم هراس دارند/ رسالت سنگین روحانیون

غربی ها از رشد دین میان مردم هراس دارند/ رسالت سنگین روحانیون