مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 19:202020-01-18اجتماعي

گردنه «گله بادوش» الیگودرز تا اطلاع ثانوی مسدود است


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: گردنه «گله بادوش» الیگودرز به دلیل بارش سنگین برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در محور جایگزین سپیددشت - شول آباد انجام می شود.

- الیگودرز- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: گردنه گله بادوش الیگودرز به دلیل بارش سنگین برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در محور جایگزین سپیددشت - شول آباد انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس شرفی شامگاه شنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید در گردنه گله بادوش محور الیگودرز-شول آباد، به دلیل مسائل ایمنی و حفظ جان مسافرین این گردنه تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد از مسیر جایگزین سپیددشت- شول آباد امکان پذیر است.

وی گفت: در حال حاضر راهداران مشغول برفروبی در گردنه گله بادوش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان با اشاره به وضعیت جوی سایر نقاط استان نیز گفت: بنا به آخرین تصاویر دوربین های نظارت تصویری و گزارش های دریافتی از همکاران راهدار، در حال حاضر به غیر محور قدیم خرم آباد- پلدختر همه راه های استان باز بوده و تردد به صورت عادی و روان برقرار است.

شرفی یادآور شد: از نظر جوی آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری است که در محورهای خرم آباد-بروجرد (گردنه رازان)، بروجرد- اراک (هیراب) و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردنه «گله بادوش» الیگودرز تا اطلاع ثانوی مسدود است

گردنه «گله بادوش» الیگودرز تا اطلاع ثانوی مسدود است