مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 18:202020-01-18اقتصادي

160 هکتار اراضی منابع ملی برای طرح های غیر کشاورزی واگذار شد


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 160 هکتار از اراضی منابع ملی برای اجرای طرح های غیر کشاورزی شامل اشتغال زایی، تولید، - خدمات و .

واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر مرادی حقیقی شامگاه شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران در جهاد کشاورزی سمنان، با اشاره به بررسی 52 پرونده در کمیسیون واگذاری زمین برای طرح های غیر کشاورزی در سطح استان، ابراز کرد: در این کمیسیون با بررسی 10 پرونده 160 هکتار از اراضی منابع ملی برای اجرای طرح های غیر کشاورزی واگذار شد.

وی با اشاره به برخی از طرح هایی که اراضی منابع ملی برای اجرای آن اختصاص یافته است گفت: نیروگاه خورشیدی، کارخانه کاتد مس، کارگاه راه سازی، کارخانه آسفالت و طرح های گردشگری به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار شده است.

تصمیم.

گیری برای سایر اراضی در آینده نزدیک مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: برای مابقی پرونده ها نسبت به تعیین اجاره بهای سالانه، اراضی تصمیم گیری شد.

مرادی حقیقی تأکید داشت: مدیریت امور اراضی برای متقاضیان سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و غیر کشاورزی آمادگی دارد تا برای ایجاد سرمایه گذاری در بخش های مختلف نسبت به تخصیص اراضی موردنیاز متقاضیان از منابع ملی در اختیار آنان قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 هکتار اراضی منابع ملی برای طرح های غیر کشاورزی واگذار شد

160 هکتار اراضی منابع ملی برای طرح های غیر کشاورزی واگذار شد