مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 18:152020-01-18سياسي

مسوولان به فریضه نماز اهمیت دهند


حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی عصر روز شنبه در جلسه اخلاق مدیران میاندوآب با تاکید بر اهمیت نماز و زکات، اظهار داشت: در قرآن کریم نسبت به این 2 فریضه مهم سفارش زیادی شده است چرا که نماز نماد راه ارتباط بندگان با خدا و زکات نیز راه ارتباط انسان ها با یکدیگر است.

وی با بیان اینکه دین اسلام، همه جانبه و جمعی محور است و هیچ کار شخصی در آن معنی و مفهوم ندارد، افزود: دین اسلام برای همه ابعاد زندگی انسان برنامه و دستورالعمل دارد و خداوند متعال با آن عظمت به انسان اجازه داده که از طریق نماز با وی ارتباط برقرار کند.

وی با بیان اینکه نماز در برخی اداره های این استان ضعیف برپا می شود، اضافه کرد: در روایات و احادیث زیادی به نماز و ادای آن در اول وقت توصیه شده است و این امر مهم در سرلوحه کار مسوولان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برای به جا آوردن نماز توصیه فراوانی شده است افزود: نماز مانند کارهای روزانه که انسان همواره به خود یادآوری می کند باید مدنظر قرار گرفته و در اولین فرصت به جا آورده شود.

وی با بیان اینکه نماز گناهان را از جسم انسان جدا می سازد، افزود: مسوولان اجازه ندهند که نماز در اداره ها مظلوم واقع شود بلکه برای ترویج اقامه آن در اداره های خود تمام تلاش شان را به کار گیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان به فریضه نماز اهمیت دهند

مسوولان به فریضه نماز اهمیت دهند