مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 18:152020-01-18سياسي

لزوم کمک برای جشنواره نخبگان قرآن دانش آموزی خوزستان در خرمشهر


در خرمشهر آمادگی کامل برای برگزاری جشنواره نخبگان قرآن دانش آموزی استان خوزستان وجود دارد اما اجرای این جشنواره به تنهایی خارج از توان مالی شهرستان است.

- خرمشهر- فرماندار ویژه خرمشهر گفت: در خرمشهر آمادگی کامل برای برگزاری جشنواره نخبگان قرآن دانش آموزی استان خوزستان وجود دارد اما اجرای این جشنواره به تنهایی خارج از توان مالی شهرستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حیدری عصر امروز در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر، اظهار کرد: اگر در نظر هست که جشنواره نخبگان قرآنی استان خوزستان را با استفاده از ظرفیت شهرستان خرمشهر برگزار کرد باید این نکته را در نظر داشت که بنیه خرمشهر نیاز به تقویت دارد و بخش قابل توجهی از توان شهرستان پیش از زمان برگزاری جشنواره استفاده می شود.

وی افزود: رویدادهای همچون سیل، بارندگی، ناآرامی های اخیر همچنین رویدادهای پیش رو همچون 22 بهمن و انتخابات پیش از فرارسیدن زمان برگزاری جشنواره انجام می شود که بر ظرفیت های دستگاه های شهرستان برای برگزاری آنها برنامه ریزی شده است و باید تمام رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهرستان را در نظر گرفت.

فرماندار ویژه خرمشهر بر لزوم تعیین برآوردهای مالی پیش از نهایی کردن برنامه اجرای جشنواره تأکید کرد و گفت: خرمشهر آماده برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کمک برای جشنواره نخبگان قرآن دانش آموزی خوزستان در خرمشهر

لزوم کمک برای جشنواره نخبگان قرآن دانش آموزی خوزستان در خرمشهر