مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 17:452020-01-18سياسي

توفیق روزافزون نظام جمهوری اسلامی عامل اصلی عناد دشمنان است


حجت الاسلام خدایاری روز شنبه در جلسه کارگروه برنامه ریزی اقلیت های دینی به مناسبت ایام الله دهه فجر افزود: رشد و شکوفایی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی به خاطر تلاش و ایثار همه اقشار، پیروان ادیان و اقوام مختلف در کشور بوده و همه ما در این موفقیت ها سهیم هستیم.

وی اضافه کرد: اقلیت های دینی در هر برهه ای که انقلاب نیاز داشته، همپای برادران مسلمان خود در راهپیمایی ها، شادی ها و تمامی عرصه ها حضوری پرشور و عمیق داشته اند.

وی با بیان اینکه ایرانی بودن سرفصل مشترک اقلیت های دینی است، اظهار داشت: سردار سرلشکر سلیمانی نمونه بارز ایرانی بودن را به تمام دنیا نشان داد و به تمامی انسان های مظلوم فارغ از هر قوم و نژاد و مذهب یاری رساند.

حجت الاسلام خدایاری هدف از برگزاری این جلسه را تبیین راهبرد محتوایی و اجرایی برنامه های دهه فجر عنوان کرد و افزود: باید سعی شود از برنامه های کلیشه ای در این ایام پرهیز شده و برنامه هایی اجرا شود که تاثیر عمیق تری بر افکار عمومی به ویژه بر نسل جوان داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، از دوازدهم بهمن ماه سال جاری و با آغاز دهه فجر برنامه های فرهنگی هنری اقلیت های دینی به منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیق روزافزون نظام جمهوری اسلامی عامل اصلی عناد دشمنان است

توفیق روزافزون نظام جمهوری اسلامی عامل اصلی عناد دشمنان است