مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 16:452020-01-18بين الملل

کانادا: به تصمیم بغداد برای خروج نیروهای خارجی احترام می گذاریم


وزیر دفاع کانادا که هم اکنون در عراق به سر می برد، در بازدید از صدها نیروهای کانادایی در این کشور به خبرنگاران گفت: کانادا می خواهد تلاش های آموزش نظامی در عراق ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر دفاع کانادا روز شنبه گفت: اوتاوا به تصمیم دولت عراق مبنی بر اخراج نیروهای خارجی از این کشور احترام خواهد گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانادین پرس، هارجیت ساجان وزیر دفاع کانادا اعلام کرد که به رغم آن که گزارش ها حاکی از آن است که آمریکا در نظر دارد تحریم هایی را علیه بغداد اعمال و حتی کمک های نظامی خود به این کشور را متوقف کند، ما به تصمیم عراق برای خروج نیروهای خارجی از این کشور احترام می گذاریم.

ساجان که هم اکنون در عراق به سر می برد، در بازدید از صدها نیروهای کانادایی در این کشور به خبرنگاران گفت: کانادا می خواهد تلاش های آموزش نظامی در عراق ادامه دهد.

وی که پیش از این به اردن و کویت سفر کرده بود، تایید کرد که بدیهی است که دولت عراق نگرانی هایی دارد و متحدین غربی به آن نگرانی ها گوش می دهند و سعی می کنند از طریق مذاکرات آن ها را برطرف کنند.

با این وجود، وی افزود: ما بنا به درخواست دولت عراق در اینجا هستیم و اگر آن ها بخواهند این امر را تغییر دهند، ما باید به تصمیم آنان احترام بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانادا: به تصمیم بغداد برای خروج نیروهای خارجی احترام می گذاریم

کانادا: به تصمیم بغداد برای خروج نیروهای خارجی احترام می گذاریم