مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 16:252020-01-18اقتصادي

آغاز دومین دوره معاملات الگوریتمی/پایان سیگنال فروشی و صف نشینی


مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با تشریح کارویژه های اصلی معاملات الگوریتمی، از آغاز دومین دوره رقابت معاملات الگوریتمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بازار سرمایه، یاسر فلاح، کارویژه های اصلی معاملات الگوریتمی را افزایش سرعت و حجم معاملات، جلوگیری از دستکاری قیمت، کنترل رفتارهای هیجانی، افزایش شفافیت و افزایش نقدشوندگی در بازار سرمایه دانست و از آغاز دومین دوره رقابت معاملات الگوریتمی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه امسال متقاضیان دو برابر سال گذشته بودند، گفت: سال گذشته 30 تیم و در این دوره 65 تیم برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کردند.

فلاح با بیان اینکه سال گذشته از میان 30 تیم متقاضی حضور در رقابت معاملات الگوریتمی 20 تیم انتخاب شدند و امسال نیز از 65 تیم آماده برای حضور 27 تیم از سراسر کشور انتخاب شدند، با اشاره به اینکه فرآیند داد و ستد در بازار سرمایه طی سال های گذشته، تغییرات قابل توجهی داشته است، افزود: به واسطه سیستم های الکترونیکی پیچیده، ابزارهای ساده و نمودارهای کاغذی جای خود را به الگوهای الکترونیکی داده و در بازار سرمایه نیز باید با بهره گیری از معاملات الگوریتمی در همین مسیر حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین دوره معاملات الگوریتمی/پایان سیگنال فروشی و صف نشینی

آغاز دومین دوره معاملات الگوریتمی/پایان سیگنال فروشی و صف نشینی