مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 16:002020-01-18اقتصادي

افتتاح خط تولید مجموعه طبق تیبا در مگاموتور


در جریان راه اندازی و افتتاح خط تولید مجموعه طبق در مگاموتور، با تکیه بر توان داخلی موفق به صرفه جویی 20 میلیارد ریالی شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایپانیوز، آقای عباس شهریاری افزود: در راستای افزایش ظرفیت محصول تیبا از سوی سایپا، طرح راه اندازی خط تولید مجموعه طبق تیبا با تکیه بر توان داخلی شرکت مگاموتور در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه توانستیم همه مراحل این پروژه شامل طراحی، سفارش گذاری، ساخت و نصب تجهیزات، برنامه نویسی و اتوماسیون صنعتی خط تولید را با بهره مندی از توان علمی و تخصصی کارشناسان مگاموتور با موفقیت به مرحله تولید آزمایشی برسانیم.

آقای شهریاری افزود: از اقدامات خوب و قابل توجهی که در ساخت و راه اندازی این خط صورت گرفت استفاده حداکثری از ظرفیت داخلی بود، به طوری که در کنار بهره مندی از توان دانش فنی کارشناس مگاموتور در موضوع تجهیزات و ابزار آلات نیز توانستیم با کمترین خرید وسایل و تجهیزات این خط را به مرحله تولید برسانیم.

وی با اشاره به ظرفیت خط تولید مجموعه طبق تیبا گفت: بر اساس شیفت کاری، ظرفیت تولید این خط قابلیت رسیدن به 600 مجموعه (Set) را داراست و یکی از ویژگی های آن امکان تولید طبق برای دیگر محصولات گروه خودروسازی سایپا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط تولید مجموعه طبق تیبا در مگاموتور

افتتاح خط تولید مجموعه طبق تیبا در مگاموتور