مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 15:152020-01-18ورزشي

3 نقره و 4 برنز حاصل بوکسورهای ایران در تورنمنت احمد کومرت


تیم ملی بوکس ایران در پایان رقابت های بین المللی جام احمد کومرت 2019 به میزبانی ترکیه، 3 مدال نقره و 4 مدال برنز به دست آورد.

- تیم ملی بوکس ایران در پایان رقابت های بین المللی جام احمد کومرت 2019 به میزبانی ترکیه، 3 مدال نقره و 4 مدال برنز به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های بیم المللی بوکس جام احمد کومرت 2019 در ترکیه، بوکسورهای ایران در فینال اوزان مختلف به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان، با قبول شکست مقابل حریفان به سه مدال نقره دست یافتند تا تیم ملی ایران در مجموع با 3 مدال نقره و 4 مدال برنز به کار خود در این رقابت ها پایان دهد.

به این ترتیب، مسلم مقصودی در فینال وزن 69کیلوگرم با آمرور از مراکش دیدار کرد در پایان سه راند، بازمده رینگ اعلام شد تا نخستین مدال نقره ایران به دست آورد.

در فینال وزن 52 کیلوگرم، امید احمدی صفا خارکو از مغولستان را پیش رو داشت که با رای داوران بازنده اعلام شد تا دومین نقره تیم ملی ایران نیز ثبت شود.

البته پس از اعلام رای این مبارزه، کادرفنی تیم ملی به شدت نسبت به رای داوران اعتراض داشتند.

و اما در فینال وزن 91 کیلوگرم نیز طوفان شریفی مقابل پنچابلا از الجزایر با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید تا آخرین مدال و نقره ایران در این مسابقات را دشت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نقره و 4 برنز حاصل بوکسورهای ایران در تورنمنت احمد کومرت

3 نقره و 4 برنز حاصل بوکسورهای ایران در تورنمنت احمد کومرت