مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 15:062020-01-18ورزشي

فدراسیون مشکلی برای پرداخت حقوق بوکسورهای ملی پوش ندارد


حسین ثوری امروز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات بوکس گلستان اظهار داشت: با وجود تمام کمبودهای مالی، علاوه بر انجام این تعهدات، برنامه های آموزشی و توسعه ای و اردوهای بوکس همه رده های سنی بدون وقفه در حال انجام است.

وی ادامه داد: طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک امسال باید 47 میلیارد ریال در اختیار فدراسیون بوکس قرار می گرفت اما تاکنون فقط 15 میلیارد ریال پرداخت شد.

ثوری به وجود برخی اختلاف نظرها در فدارسیون بوکس اشاره کرد و گفت: فضا و فرصت خدمت برای همه از جمله مخالفان فدراسیون فراهم است تا با کمک همه دلسوزان این رشته موفقیت های بیشتر برای این رشته کسب شود.

وی از توجه ویژه این فدراسیون به ورزش استان ها اشاره کرد و گفت : 70 درصد درآمد کلاس های آموزشی استان ها به همان هیات اختصاص می یابد که این مورد در میان همه رشته های ورزشی کشور بی سابقه است.

در مجمع انتخاباتی ریاست هیات بوکس گلستان که با حضور ریس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع برگزار شد، علی بیانی رییس فعلی به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس این هیات ورزشی انتخاب شد.

علیرضا چورلی، مبین ارمغان، مانی محمدی منش و محمود حمیدی کاندیداهای احراز این سمت بودند که حمیدی در مجمع حاضر نشد، ارمغان و محمدی منش به نفع بیانی انصراف دادند و در نهایت با بیانی 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون مشکلی برای پرداخت حقوق بوکسورهای ملی پوش ندارد

فدراسیون مشکلی برای پرداخت حقوق بوکسورهای ملی پوش ندارد