مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 14:552020-01-18سياسي

اجرای 200 برنامه در 200 روستاهای استان زنجان طی ایام فاطمیه


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از اجرای 200 برنامه در 200 روستاهای استان زنجان طی ایام فاطمیه خبر داد.

- حجت الاسلام یوسف اماملو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برگزاری 200 برنامه در 200 روستای استان زنجان در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: ایام فاطمیه با شهادت سردار سلیمانی مقارن است و این برنامه ها در روستاهای استان زنجان با رویکرد حماسی و مقاومت برگزار می شود که در این زمینه تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر لزوم تبیین ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا (س) در جامعه، ابراز کرد: باید شخصیت و اندیشه والای حضرت زهرا (س) در جامعه به خوبی تبیین و بیان شود.

وی یادآور شد: حضرت زهرا (س) الگوی یک انسان کامل است و ایشان در مسیر حفاظت از ولایت و رهبری به شهادت رسیدند بنابراین بانوان امروز باید ولایتمداری را از حضرت زهرا (س) الگو بگیرند و این مهم را در دختران خود تقویت کنند.

اماملو با بیان اینکه حضرت زهرا (س) تربیت شده مکتب پیامبر اسلام است، خاطرنشان کرد: بانوان و مردان جامعه باید مفاهیم خطبه حضرت زهرا (س) را فرا بگیرند و در زندگی به آن عمل کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی در این ایام اشاره کرد و گفت: اجتماع بانوان فاطمی در روز 9 بهمن ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 برنامه در 200 روستاهای استان زنجان طی ایام فاطمیه

اجرای 200 برنامه در 200 روستاهای استان زنجان طی ایام فاطمیه