مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 14:352020-01-18سياسي

دعوت از عکاسان برای شرکت در نمایشگاه عکس های تشییع پیکر سردار سلیمانی


فراخوان نمایشگاه عکس «بدرقه سردار» با هدف نمایش همدلی و انسجام ملی و پاسداشت مقام این سردار ملی اعلام شد و قرار است این نمایشگاه در تاریخ 23 بهمن در جزیره کیش برپا شود.

- فراخوان نمایشگاه عکس بدرقه سردار با هدف نمایش همدلی و انسجام ملی و پاسداشت مقام این سردار ملی اعلام شد و قرار است این نمایشگاه در تاریخ 23 بهمن در جزیره کیش برپا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه عکس بدرقه سردار ، نشست خبری این نمایشگاه عکس صبح روز شنبه (28 دی ماه) با حضور محمدرضا طائب (دبیر این رویداد هنری) و رضا اردلان (مدیر فرهنگی و آموزشی منطقه آزاد کیش) برگزار شد.

در ابتدا رضا اردلان که مدیریت نمایشگاه عکس بدرقه سردار را نیز برعهده دارد، در سخنانی اظهار کرد: از همان ساعات نخست بعد از حادثه ناگوار ترور سردار قاسم سلیمانی، منطقه آزاد کیش ایده انتشار فراخوان و برگزاری نمایشگاه عکسی با این مضمون را در برنامه خود قرار داد.

این نمایشگاه با هدف نمایش همدلی و انسجام ملی و پاسداشت مقام سردار قاسم سلیمانی طراحی شد.

او با بیان اینکه سردار سلیمانی در طول حیات پُرارزش خود مجاهدت های زیادی داشت و در زمان شهادت نیز در سطح ملی و بین الملل تلاش های زیادی صورت گرفت و کارهای خیلی خوبی انجام شد ، گفت: در حوزه عکس نیز از بدو ورود پیکر سردار سلیمانی به کشور و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از عکاسان برای شرکت در نمایشگاه عکس های تشییع پیکر سردار سلیمانی

دعوت از عکاسان برای شرکت در نمایشگاه عکس های تشییع پیکر سردار سلیمانی