مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 14:302020-01-18ورزشي

گناوه به عنوان قطب ورزش های رزمی استان بوشهر نیازمند توجه جدی است


شهرستان گناوه بعنوان قطب ورزش های رزمی استان نیازبه توجه جدی دارد و امکانات و زیرساخت های ورزشی در این شهرستان نسبت به تعداد ورزشکاران حرفه ای تناسب ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو عصر شنبه در مراسم پایانی مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان بوشهر (یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی) در گناوه اظهار داشت: شهرستان گناوه میزبانی مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان (یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی) را در استان بر عهده دارد که مایه افتخار شهرستان و مسئولان است.

وی افزود: علیرغم تلاش مهم و مؤثر در دو دولت یازدهم و دوازدهم، زیرساخت ها و امکانات ورزشی تا نقطه مطلوب فاصله زیادی دارند لذا وزارت ورزش و اداره ورزش و جوانان به تناسب تعداد رشته ها و ورزشکاران سازمان یافته اقدام لازم در این خصوص را داشته باشند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: این یادواره به نام سردار شهید سپهبد سلیمانی نامگذاری شده که الگوی تمام معنای عزت مندی، تقوا، میهن پرستی و مردم داری بودند و امید است به عنوان الگوی ورزشکاران قرار گیرد.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان این مسابقات یادآور شد: برگزاری این مسابقات استانی در مرکز شهرستان های استان می تواند به طور چشمگیری در شکوفا کردن استعدادهای درون شهرستانی نقش مهمی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گناوه به عنوان قطب ورزش های رزمی استان بوشهر نیازمند توجه جدی است

گناوه به عنوان قطب ورزش های رزمی استان بوشهر نیازمند توجه جدی است