مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 14:102020-01-18اقتصادي

پیشرفت 40 درصدی طرح «ابرار» در رودسر/ دغدغه اصلی تأمین مصالح است


مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 40 درصدی اجرای طرح «ابرار» در شهرستان رودسر، گفت: تأمین مصالح مورد نیاز مهم ترین دغدغه است.

- رودسر- مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 40 درصدی اجرای طرح ابرار در شهرستان رودسر، گفت: تأمین مصالح مورد نیاز مهم ترین دغدغه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا نازک کار بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد بحران رودسر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به تصویب بیش از 50 میلیارد تومان پروژه در سطح استان گیلان، افزود: امیدواریم با مصوبات کمیته برنامه ریزی شهرستان های استان پروژه ها خوبی اجرا کنیم.

وی به برخی اقدامات اداره کل راهداری گیلان به صورت دائمی در سطح راه ها اشاره کرد و گفت: بخش از اقدامات نیز به صورت پیمانی است که مستلزم داشتن اعتبار و تخصیص آن است تا پیمانکار نیز بتواند در زمانبندی مشخص شده به قرار داد خود عمل کند.

مدیر کل راهداری با تأکید بر لزوم انعکاس خسارات ناشی از سیل برای جلب اعتبارات، تصریح کرد: طرح ابرار نیز در سطح استان گیلان در حال اجرا است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 40 درصدی طرح ابرار در شهرستان رودسر، افزود: انتظار می رود در صورت مساعد شدن شرایط جوی این طرح با جدیت بیشتری اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 40 درصدی طرح «ابرار» در رودسر/ دغدغه اصلی تأمین مصالح است

پیشرفت 40 درصدی طرح «ابرار» در رودسر/ دغدغه اصلی تأمین مصالح است