مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:552020-01-18فرهنگي

کتاب های انقلابی به کودکان و نوجوانان معرفی می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان معرفی انقلاب و اندیشه های امام خمینی(ره)، معرفی کتاب های انقلابی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و همچنین اجرای جشنواره هنرهای نمایشی را از برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر لرستان برشمرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان معرفی انقلاب و اندیشه های امام خمینی(ره)، معرفی کتاب های انقلابی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و همچنین اجرای جشنواره هنرهای نمایشی را از برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر لرستان برشمرد.

محمدجواد محمدی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تشکیل کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر به دبیری کانون پرورش فکری، بر اجرای برنامه های متنوع برای کودکان و نوجوانان طی دهه فجر تأکید کرد و افزود: معرفی انقلاب و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و معرفی کتاب های انقلابی، همراه با برگزاری مسابقه های مختلف برای کودکان و نوجوانان در شهر و روستاها در پیش بینی برنامه های مراکز کانون در سراسر استان در دستور کار قرار دارد.

وی از برگزاری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان خبر داد و اظهار کرد: این رقابت در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور گروه های شرکت کننده در بخش های تئاتر صحنه ای و تئاتر عروسکی در سالن اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های انقلابی به کودکان و نوجوانان معرفی می شود

کتاب های انقلابی به کودکان و نوجوانان معرفی می شود