مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:552020-01-18اقتصادي

فروش اقساطی واحدهای مسکونی مهر تا پایان خرداد 99


مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه واحدهای مسکونی مهر نیمه تمام تا خرداد 99 باید فروش اقساطی شود، از راه اندازی سامانه تا پایان امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پروانه اصلانی با اعلام اینکه با 21 استان در خصوص تکمیل، تحویل و فروش اقساطی واحدهای مسکونی مهر جلساتی جداگانه برگزار شده است، از ارائه گزارش های وضعیت واحدهای مسکونی تکمیل، نیمه تمام و یا فروش اقساطی شده و نشده در جلسه هجدهم شورای عالی مسکن در سال جاری خبر داد.

اصلانی گفت: تاکنون در خصوص اطلاعاتی که از سوی بانک مسکن در خصوص واحدهای فروش اقساطی مسکن مهر از 21 استان گرفته شده جلساتی جداگانه با هریک از استان ها تشکیل و به تفکیک پروژه ها بررسی و تعیین تکلیف شدند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به اینکه برخی از واحدهای مسکونی مهر تکمیل و برخی تکمیل نشده اند، اعلام کرد: مقرر شده است تا تمامی پروژه هایی که تکمیل شده اما فروش اقساطی نشده اند تا 30 اسفند فروش اقساطی شوند.

همچنین، آن پروژه هایی نیز که تکمیل نشده و فروش اقساطی نیز نشده اند نهایتاً تا پایان خرداد 99 فروش اقساطی شوند.

اصلانی همچنین در خصوص برنامه های وزارت راه و شهرسازی در خصوص ساماندهی بازار اجاره بها، اعلام کرد: برنامه هایی برای اجاره داری حرفه ای و استفاده از ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اقساطی واحدهای مسکونی مهر تا پایان خرداد 99

فروش اقساطی واحدهای مسکونی مهر تا پایان خرداد 99