مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:452020-01-18بين الملل

رخدادهای اخیر تاثیر منفی بر گردشگری فارس نخواهد گذاشت


مصیب امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود: حوادث اخیر و تنش هایی که بین ایران و آمریکا رخ داده تاثیر چندانی بر گردشگری نخواهد گذاشت و اندک تاثیرات آن نیز مقطعی، گذرا و در کوتاه مدت خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر بنا به دلایلی تعداد گردشگران خارجی تحت شرایطی خاص در مقطعی هم افت و خیز داشته باشد می توان با اتکا بر گردشگری داخلی و استان گردی بر مشکلات این حوزه فائق آمد.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فارس در ادامه سخنان خود گفت: ممکن است براثر هر رخدادی صنعت گردشگری بصورت مقطعی تحت تاثیر قرار بگیرد اما در استان فارس اکنون وضعیت اینگونه نیست.

وی اضافه کرد: بسیاری از گردشگران استان فارس از کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد این استان می شوند و تحت عنوان گردشگر سلامت شناخته می شوند.

افزایش تعداد گردشگران خارجی فارس در 10 ماهه سال 98 امیری اظهار داشت: در ده ماهه سال گذشته 286 هزار و 200 نفر گردشگر خارجی وارد فارس شدند که از آثار تاریخی این استان بازدید کردند و این در حالی است که در 10 ماهه سال جاری 297 هزار و 266 نفر گردشگر خارجی وارد این استان شدند که به نسبت مدت مشابه سال قبل 4 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: عمده گردشگران خارجی که امسال از آثار تاریخی و فرهنگی فارس بازدید کرده اند به ترتیب از کشورهای فرانسه،ایتالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخدادهای اخیر تاثیر منفی بر گردشگری فارس نخواهد گذاشت

رخدادهای اخیر تاثیر منفی بر گردشگری فارس نخواهد گذاشت