مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:252020-01-18فرهنگي

مرور مستندهای برگزیده ی «ملت قهرمان» در قالب یک کتاب


کتاب «ده قاب، ده قهرمان؛ مروری بر مستندهای برگزیده ملت قهرمان جشنواره مردمی فیلم عمار» از سوی انتشارات راه یار منتشر شد.

- کتاب ده قاب، ده قهرمان؛ مروری بر مستندهای برگزیده ملت قهرمان جشنواره مردمی فیلم عمار از سوی انتشارات راه یار منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب 10 بخش دارد که هر بخش دو قسمت دارد: یک مروری بر مستند برگزیده و دوم گفتگو با کارگردان آن مستند برگزیده را شامل می شود.

نویسندگان، کتاب ده قاب، ده قهرمان را به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده اند و گفته می شود این کتاب به سپهبد شهید سلیمانی تقدیم شده است.

محتوای کتاب کتاب ده قاب، ده قهرمان درباره مستندهای برگزیده ملت قهرمان است: قاب اول: مشتی اسماعیل، قاب دوم: بدون مرز، قاب سوم: مهربانو، قاب چهارم: معلم، قاب پنجم: موزاییک انقلابی، قاب ششم: حاج شکرالله، قاب هفتم: ایمان، قاب هشتم: بانو، قاب نهم: روحانی دریا و قاب دهم: باباحاجی.

بخشی از مقدمه کتاب نعمت الله سعیدی (نویسنده و منتقد هنری) در مقدمه کتاب نوشته است: کتابی که هم اکنون در دست دارید، یادداشت‏ها و گفتگوهایی در مورد ده فیلم مستند است؛ مستندهایی که هرکدام در مورد یک شخصیت خاص ساخته شده است، آدم‏هایی که بی‏ شک هر کدام‏شان عالَمی هستند برای خودشان و نخستین ویژگی خاص‏شان هم این است که جوری زندگی نکرده ‏


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور مستندهای برگزیده ی «ملت قهرمان» در قالب یک کتاب

مرور مستندهای برگزیده ی «ملت قهرمان» در قالب یک کتاب