مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:152020-01-18اجتماعي

امکان تردد در گردنه های مهاباد تنها با زنجیر چرخ


تردد در گردنه های مهاباد تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد گفت: به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده ها تردد در گردنه های این شهرستان بدون زنجیرچرخ ممکن نیست.

محسن خادمی افزود: بارش برف که از نیمه شب گذشته در این شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، سبب لغزندگی جاده ها شده و تردد خودروها در گردنه های قره بلاغ در محور مهاباد- بوکان و زمزیران در محور مهاباد - سردشت را سخت کرده بطوریکه تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

خادمی تصریح کرد: به علت رطوبت هوا و مه غلیظ، دید افقی نیز در گردنه های این شهرستان به کمتر از 50 متر کاهش یافته و در سایر محورها نیز به کمتر از 200 متر رسیده است که رانندگان باید هنگام تردد ضمن احتیاط کامل از چراغ مه شکن نیز استفاده کنند.

وی افزود: عوامل راهداری از بامداد امروز عملیات برف روبی و نمک پاشی را در تمام محورها آغازکرده اند اما با توجه به برودت هوا و تداوم بارشها، سطح جاده ها لغزنده است.

خادمی، در ادامه از رانندگان خواست قبل از سفر از وضعیت جاده ها با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 اطلاع و در صورت لزوم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تردد در گردنه های مهاباد تنها با زنجیر چرخ

امکان تردد در گردنه های مهاباد تنها با زنجیر چرخ