مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:052020-01-18اجتماعي

انتشار بوی نامطبوع پایتخت به آرادکوه ارتباطی ندارد


مدیریت پسماند شهرداری تهران به تحقیقات انجام شده در راستای شناسایی عامل انتشار بوی نامطبوع در پایتخت اشاره کرد و گفت: تحقیقات نشان می دهد انتشار بوی نامطبوع به آرادکوه ارتباطی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صدرالدین علیپور با حضور در همایش پاسداشت روز ملی هوای پاک، به نقش زباله سوزی در آلودگی هوا و راه های پیشگیری از این امر اشاره کرد و گفت: در این راستا یکی از برنامه های شهرداری تهران اجرای طرح کاهش پسماند (طرح کاپ) است که ذخیره سازی، دفع و دفن زباله ها از مشکلات آن محسوب می شود.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته، تعبیه مخزن های ذخیره سازی زباله از مشکلات حوزه پسماند بوده است زیرا این مخزن ها به گونه ای تعبیه شده اند که هر فرد در هر زمان امکان تخلیه زباله را دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اهمیت تفکیک زباله از مبدا تصریح کرد: به صورت تدریجی در حال انتقال مخازن نگهداری و تفکیک پسماند به داخل ساختمان ها هستیم و هم اکنون مخازن به داخل ساختمان های اداری، آموزشی و بلند مرتبه وارد شده است.

علیپور به تغییر شیوه جمع آوری پسماند اشاره کرد و ادامه داد: امروز پسماندهای حجیم مثل سرشاخه ها، لاستیک و شیشه ها به صورت جداگانه جمع آوری می شوند اما به آرادکوه منتقل نمی شود بلکه در پروسه ای به مواد اولیه خود تبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار بوی نامطبوع پایتخت به آرادکوه ارتباطی ندارد

انتشار بوی نامطبوع پایتخت به آرادکوه ارتباطی ندارد