مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:452020-01-18اجتماعي

صنایع آلاینده بجای پرداخت هزینه سیستم های خود را بهسازی کنند


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اردیبل گفت: صنایع آلاینده بجای پرداخت جریمه هایی به عنوان هزینه سیستم های خود را بهسازی و نوسازی کنند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اردیبل گفت: صنایع آلاینده بجای پرداخت جریمه هایی به عنوان هزینه سیستم های خود را بهسازی و نوسازی کنند.

سعید شهند ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران به مناسبت هفته هوای پاک با اشاره به اینکه انتظار می رود صنایع بجای پرداخت هزینه آلایندگی سیتم های خود را نو سازی و بهسازی کنند، خاطرنشان کرد: 15 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل بصورت مداوم پایش می شود تا وضعیت آنها از نظر میزان آلودگی سنجش و با واحدهای متخاصم بصورت جدی برخورد می شود.

وی ادامه داد: صنایع موجود در استان به شکل مستمر پایش می شود و در صورت مشاهده تخلف در زمینه آسیب به کیفیت هوا و همچنین پساب ها برخوردهای لازم صورت می گیرد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اضافه کرد: 7 کانون آلاینده بوی نامطبوع در استان وجود دارد که اغلب آنها کشتارگاه و منبع فاضلاب است بطوریکه با برنامه ریزی و جذب اعتبارات لازم درصد رفع آنها هستیم.

به گفته مدیرکل حفاظت و محیط زیست استان اردبیل شهر مصون از آلایندگی ها به شمار می رود، بطوریکه در 255 روز گذشته از سال جاری فقط در 20 روز از هوای اردبیل آلایندگی دیده شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع آلاینده بجای پرداخت هزینه سیستم های خود را بهسازی کنند

صنایع آلاینده بجای پرداخت هزینه سیستم های خود را بهسازی کنند