مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:202020-01-18سياسي

سابقه فرهنگی ایران برای ترامپ دردآور است


حمید قزوینی معتقد است ترامپ اهل مطالعه تاریخ نیست اما احتمالا در سفرهایی که پیش از انقلاب به ایران داشته، از علایق فرهنگی ایرانیان آگاه شده و این سابقه فرهنگی برای او باعث درد و رنج است.

- حمید قزوینی معتقد است ترامپ اهل مطالعه تاریخ نیست ام احتمالا در سفرهایی که پیش از انقلاب به ایران داشته، از علایق فرهنگی ایرانیان آگاه شده و این سابقه فرهنگی برای او باعث درد و رنج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید قزوینی روزنامه نگار و پژوهشگر تاریخ شفاهی و ادبیات مقاومت به تازگی یادداشتی درباره ادعای ترامپ مبنی بر هدف قرار دادن میراث فرهنگی ایران و همچنین نقش سردار سلیمانی در نفوذ معنوی و سیاسی ایران در منطقه نوشته است.

قزوینی کتاب هایی مانند یاران موفق: خاطرات آیت الله سیدمرتضی مستجابی ، حدیث روزگار: خاطرات استاد سیدهادی خسروشاهی ، خاطرات محمدرضا حافظ نیا ، من و آقاموسی: خاطرات آیت الله عبدالجلیل جلیلی از امام موسی صدر را در کارنامه دارد و در یادداشت جدید خود به این مساله اشاره دارد که ترامپ مطمئنا اهل مطالعه تاریخ نیست.

مشروح متن این یادداشت را می خوانیم: اظهارات نابخردانه دونالد ترامپ درباره حمله به اماکن مهم فرهنگی ایران، یادآور سخنان کاسپار واینبرگر وزیر دفاع آمریکا در دهه هشتاد میلادی است که از ضرورت خشکاندن ریشه ایرانیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سابقه فرهنگی ایران برای ترامپ دردآور است

سابقه فرهنگی ایران برای ترامپ دردآور است