مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:152020-01-18بين الملل

توصیه ترکی الفیصل به آمریکایی ها پس از اشغال عراق در 2003


شاهزاده سعودی و رییس سابق دستگاه اطلاعات عربستان پس از تجاوز نظامی آمریکا به عراق و اشغال آن در سال 2003 به آمریکایی ها گفته بود که نمی توانند به شکل شتاب زده از عراق خارج شوند.

- شاهزاده سعودی و رییس سابق دستگاه اطلاعات عربستان پس از تجاوز نظامی آمریکا به عراق و اشغال آن در سال 2003 به آمریکایی ها گفته بود که نمی توانند به شکل شتاب زده از عراق خارج شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و رییس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در مصاحبه با شبکه سی ان بی سی با اشاره به موضوع خروج نیروهای آمریکا از عراق اظهار کرد که پس از تجاوز نظامی آمریکا به عراق و اشغال آن در مارس 2003 که منجر به سقوط رژیم بعثی شد، به مقامات آمریکا و انگلیس گفته است که اگر تصمیم خروج از این کشور را اتخاذ کنند، خروج آنها نمی تواند مانند تجاوزشان با شتاب و به یک باره اتفاق بیفتد.

وی در ادامه گفت که زمان کنونی را برهه مناسبی برای خروج نظامیان آمریکا از عراق و افغانستان نمی داند.

ترکی الفیصل در ادامه تصریح کرد، اگر خروج آمریکا از افغانستان در مراحل اولیه صورت می گرفت بهتر بود و نسبت به زمان کنونی قابلیت اجرایی بیشتری داشت.

این شاهزاده سعودی ادامه داد: واشنگتن فرصت های مناسب زیادی را برای خروج از دست داد که برجسته ترین آنها پس از کشته شدن اسامه بن لادن، رهبر ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه ترکی الفیصل به آمریکایی ها پس از اشغال عراق در 2003

توصیه ترکی الفیصل به آمریکایی ها پس از اشغال عراق در 2003