مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:152020-01-18سياسي

حمایت ویژه استاندار از طراحی و ساخت ربات های مقنی/ انتقاد از طرح های پژوهشی صوری


استاندار سمنان ضمن حمایت از طرح پژوهشی طراحی و ساخت ربات برای مرمت، بازسازی و لایروبی قنات ها در این استان، بر ضرورت اجرایی شدن و پیگیری این طرح تحقیقاتی تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان ضمن حمایت از طرح پژوهشی طراحی و ساخت ربات برای مرمت، بازسازی و لایروبی قنات ها در این استان، بر ضرورت اجرایی شدن و پیگیری این طرح تحقیقاتی تاکید کرد.

علیرضا آشناگر 28دی ماه در شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی این استان ضمن حمایت ویژه از این طرح پژوهشی جهادکشاورزی استان بر لزوم بهره گیری از تیم های مجرب سایر دستگاه های فعال در این حوزه تاکید و اظهار کرد: یکی از مشکلات فعلی در این بخش کمبود مقنی برای لایروبی و مرمت قنوات است.

ضمن اینکه لایروبی به شیوه سنتی نیز مخاطراتی به همراه داشته و خطرات جانی برای مقنی ها به همراه دارد.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در گذشته برای برخی مقنی ها در لایروبی قنوات افتاده افزود: متاسفانه خطرات متعددی مقنی ها را در شیوه های قدیمی تهدید می کند بنابراین طراحی و ساخت رباتی که بتواند در این حوزه مورد استفاده قرار گیرد، ایده خوبی است و باید از آن حمایت ویژه کرد.

رییس شورای برنامه ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان همچنین به برخی پروژه های تحقیقاتی مرتبط با کویر اشاره کرد و گفت: استان سمنان با وجود ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه استاندار از طراحی و ساخت ربات های مقنی/ انتقاد از طرح های پژوهشی صوری

حمایت ویژه استاندار از طراحی و ساخت ربات های مقنی/ انتقاد از طرح های پژوهشی صوری