مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:052020-01-18سياسي

برخورد جدی با تخلف و جرائم انتخاباتی/ سواستفاده از امکانات دولتی ممنوع


دستگاه قضایی با تخلفات و جرایم انتخاباتی از جمله استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها به طور جدی و قاطع برخورد می کند.

- اکبر رشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: قانون در انتخابات پیش رو فصل الخطاب همه باشد و مسوولان شهرستان با بی طرفی و تعامل، همکاری و هماهنگی زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و حداکثری را فراهم کنند.

  وی با بیان این که در مسئله انتخابات قانون باید مد نظر همه باشد، افزود: این مهم  وظیفه قانونی همه است که با تعیین و گماردن افراد با تمام سلایق سر صندوق های اخذ رای نمود پیدا می کند.

رییس دادگستری پلدختر گفت: مسوولان و روسای ادارات طوری برخورد نکنند که خدایی نکرده تبلیغ به نفع یک کاندیدای خاص یا تخریب دیگری باشد که دون شان مسوول، تبلیغ خارج از زمان قانونی و تخلف محسوب شده و با این گونه مسایل برخورد قانونی و قاطع می شود.

 وی افزود: داوطلبان انتخابات بدانند تایید و رد صلاحیت ها براساس قانونی بوده که مصوبه نمایندگان مجلس است، یعنی همانجایی که خود آنها  پس از رفتن به آنجا قوانین را وضع می کنند.

رشیدی یادآورشد: هر کاندیدایی که نسبت به رد صلاحیت و یا عدم احراز خود اعتراض دارد می تواند از مبادی و مجاری قانونی آن را مطرح کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با تخلف و جرائم انتخاباتی/ سواستفاده از امکانات دولتی ممنوع

برخورد جدی با تخلف و جرائم انتخاباتی/ سواستفاده از امکانات دولتی ممنوع