مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:402020-01-18اقتصادي

فروش برندهای جعلی با نام شرکت دخانیات ایران


فعالان بازار نسبت به توزیع فراوان و انبوه سیگارهای قاچاق در بازار مصرف کشور و گسترش تولید و فروش برندهای جعلی با نام شرکت دخانیات ایران هشدار دادند.

- فعالان بازار نسبت به توزیع فراوان و انبوه سیگارهای قاچاق در بازار مصرف کشور و گسترش تولید و فروش برندهای جعلی با نام شرکت دخانیات ایران هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیاوش افضلی، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، با حضور در بازار فروش محصولات دخانی واقع در خیابان مولوی تهران، از نزدیک با فعالان عمده و خرده فروشان محصولات دخانی دیدار و گفت وگو کرد.

در این بازدید فعالان بازار محصولات دخانی ضمن بیان مشکلات و دغدغه های خود در این صنف، فضای کسب و کار این حوزه از اقتصاد کشور را به علت ورود محصولات قاچاق ارزان قیمت با حاشیه سود بالا و عرضه نامناسب محصولات داخلی و نبود حاشیه سود مناسب در این محصولات، نابسامان و با معضلات جدی توصیف کردند.

در ادامه بازدید، فعالان بازار نسبت به توزیع فراوان و انبوه سیگارهای قاچاق در بازار مصرف کشور و گسترش تولید و فروش برندهای جعلی با نام شرکت دخانیات ایران هشدار دادند و خواهان جلوگیری و ممانعت از تولید و توزیع غیر قانونی این نوع از محصولات و برخورد جدی و قانونی با این پدیده در بازار شدند که موجبات افت فروش محصولات تولید داخل را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش برندهای جعلی با نام شرکت دخانیات ایران

فروش برندهای جعلی با نام شرکت دخانیات ایران