مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:302020-01-18دانش

پنجمین دوره سخنرانی های علمی ترویجی UT-TED در دانشگاه تهران برگزار می شود


پنجمین دوره مسابقه سخنرانی های ترویجی با موضوع آزاد (UT-TED) به همت انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران، در این دانشگاه برگزار می شود.

- پنجمین دوره مسابقه سخنرانی های ترویجی با موضوع آزاد (UT-TED) به همت انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران، در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، پنجمین دوره این مسابقات با هدف ترویج علم و آشنایی عموم جامعه با علم و فناوری و تقویت هر چه بیشتر ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه و همچنین فراهم آوردن بستری مناسب جهت طرح و تبادل پیشنهادهای علمی و انگیزشی از سوی آنانی که تشنه کنجکاوی و آشنایی با ایده هایی نو هستند و قادرند نگرش فردی، زندگی اجتماعی و در نهایت جهان را تغییر دهند، برگزار خواهد شد.

استقبال دانشجویان و دانش آموختگان مقاطع مختلف تحصیلی از دانشگاه ها و مراکز علمی-پژوهشی داخل و خارج کشور از جمله دانشگاه های تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، شهید بهشتی، خواجه نصیرالدین طوسی، تربیت مدرس، علم و صنعت، خوارزمی، شاهد، فرهنگیان، شفیلد انگلستان، علامه طباطبایی، صنعتی اصفهان، فردوسی مشهد، تبریز، کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، قم، کردستان، اراک، علم و فرهنگ، علوم و تحقیقات تهران و سایر دانشگاههای آزاد سراسر کشور، پیام نور، فنی و حرفهای، مرکز تحقیقات نجوم و اخترف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین دوره سخنرانی های علمی ترویجی UT-TED در دانشگاه تهران برگزار می شود

پنجمین دوره سخنرانی های علمی ترویجی UT-TED در دانشگاه تهران برگزار می شود