مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:252020-01-18سياسي

575 کانون فرهنگی هنری در کردستان فعالیت می کنند


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، به فعالیت 575 کانون فرهنگی هنری در استان نیز اشاره کرد و افزود: باید از این ظرفیت در راستای تقویت باورها و اعتقادات دینی و جلوگیری از هجمه های دشمنان استفاده کرد.

- ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، به فعالیت 575 کانون فرهنگی هنری در استان نیز اشاره کرد و افزود: باید از این ظرفیت در راستای تقویت باورها و اعتقادات دینی و جلوگیری از هجمه های دشمنان استفاده کرد.

عبید رستمی امروز(28دی) کارگروه فرهنگی، هنری و مساجد ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر کردستان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: وجود بیش از 2 هزار مسجد در این استان، جلوه ای زیبا از اعتقادت دینی و مذهبی بالای مردمان این دیار را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه مساجد و مکان های مذهبی در کردستان ظرفیتی برای کار فرهنگی و مسجدی است، ادامه داد: تعدد مساجد و اماکن مذهبی در کردستان نشان از این دارد که مردم این دیار از منظر فرهنگی و دینی جایگاه قابل توجه ای دارند و به واسطه تاثیرگذاری آن و بینش مردم، ظرفیت و پایگاه خوبی برای گرامیداشت برنامه های متناسب با دهه فجر است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، به فعالیت 575 کانون فرهنگی هنری در استان نیز اشاره کرد و افزود: باید از این ظرفیت در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

575 کانون فرهنگی هنری در کردستان فعالیت می کنند

575 کانون فرهنگی هنری در کردستان فعالیت می کنند