مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:162020-01-18سياسي

استاندار: شورای نظارتی برای طرح های مطالعاتی سمنان ایجاد شود


علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: طرح های مطالعاتی و پژوهشی استان ابتدا در کارگروه های مربوطه اولویت بندی و در شورای برنامه ریزی بررسی، سپس با فراخوان، اجرای این طرح ها به افراد دارای صلاحیت واگذار شود و در روند انجام طرح، شورای نظارتی بر آن نظارت داشته باشد.

وی به اجرای واقعی و قابل دفاع طرح های مطالعاتی و پژوهشی در استان سمنان تاکید و بیان کرد: پرداخت های مالی به تصویب دفاعیه آخر مجری طرح های پژوهشی مربوط می شود.

استاندار سمنان ادامه داد: اجرای سندهای راهبردی و پژوهشی در استان سمنان نباید قربانی ایده های شخصی مدیران دستگاه های اجرایی شود.

وی تاکید کرد: سندهای راهبردی تدوین شده در سمنان راهکارها را برای توسعه این استان مشخص می کند و مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای آن ها اقدام کنند.

وی با اشاره به تدوین طرح جامع گردشگری سمنان در سال های گذشته، خاطرنشان کرد: این طرح استانی نیازمند بازنگری و به هنگام سازی است و باید به گردشگری روستایی، کشاورزی و عشایری با توجه به ظرفیت های استان سمنان در تدوین آن توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: شورای نظارتی برای طرح های مطالعاتی سمنان ایجاد شود

استاندار: شورای نظارتی برای طرح های مطالعاتی سمنان ایجاد شود