مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:152020-01-18سياسي

بازگشایی مدارس روستاهای سیل زده جاسک توسط نیروی دریایی سپاه+ فیلم و عکس


فعالیت مدارس روستاهای سیل زده شهرستان جاسک که دچار آبگرفتگی و سیلاب شده بودند، با تلاش پرسنل نیروی دریایی سپاه پس از یک هفته به تعطیلی از سر گرفته شد.

-   دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدامات این نیرو در امدادرسانی به مناطق سیل زده، اظهار داشت: برای امدادرسانی هوایی در موضوع سیل 3 فروند بالگرد را در نظر گرفته ایم که از این تعداد 2 فروند در محدوده شهرستان جاسک و یک فروند هم در شهرستان چابهار حضور دارند.

دریادار تنگسیری ادامه داد: آشپزخانه و نانوایی سیار نیز در منطقه مستقر شده اند که روزانه 6 هزار پرس غذای گرم را برای مردم مناطق سیل زده طبخ خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در اثر جاری شدن سیل راه های روستایی دچار تخریب شده اند، افزود: ترمیم راه های مواصلاتی روستاهای شهرستان جاسک توسط ادوات، ماشین آلات و تجهیزات مهندسی نیروی دریایی سپاه در حال انجام است و تا کنون راه ارتباطی چندین روستای این شهرستان برقرار شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خدمات رسانی بهداشتی و درمانی و انتقال بیماران توسط بالگردهای این نیرو از دیگر اقدامات انجام شده در روزهای اخیر است، تاکید کرد: از آغاز سیل و تخریب راه های روستایی، تاکنون 11 مادر باردار توسط امداد هوایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس روستاهای سیل زده جاسک توسط نیروی دریایی سپاه+ فیلم و عکس

بازگشایی مدارس روستاهای سیل زده جاسک توسط نیروی دریایی سپاه+ فیلم و عکس