مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:072020-01-18سياسي

معاون استاندار فارس: تنگ نظری در گزینش افراد پذیرفته نیست


عبدالرضا قاسم پور، شنبه در جلسه شورای هم اندیشی هسته های گزینش استان فارس در شیراز به متولیان امر گزینش توصیه کرد که اجازه ندهند هیچ خط فکری و جناحی در عملکرد آنها دخالت کند و و به گونه ای عمل کنند که همیشه ضوابط بر روابط و هر حواشی دیگری حاکم باشد.

وی با اشاره به نقش گزینش صحیح در توسعه و پیشرفت کشور افزود: اینکه گفته می شود گزینش در رفاه پیشرفت و توسعه کشور اثرگذار است به این علت است که انتخاب نیروهای کارآمد و متعهد می تواند کشور را به سمت پیشرفت هدایت کند.

معاون استاندار فارس، کار هسته های گزینش را سخت و حساس دانست و ادامه داد: گزینش در نظام اسلامی امری لازم و ضروری است و نه تنها مانع و رقیبی برای مدیران محسوب نمی شود بلکه چشم بینا و گوش شنوای آنها خواهد بود.

قاسم پور اظهار داشت: در جریان گزینش باید نیروهایی انتخاب شوند که سبب افزایش اعتماد مردم به نظام شوند و در مسیر خدمات به مردم و نظام و به ویژه محرومان و مظلومان گام بردارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: افرادی باید به عنوان کارگزاران نظام اداری انتخاب شوند که به مسئولیت به عنوان یک طعمه و لقمه نگاه نکنند و مدیریت خود را امری موقت، گذرا و پایان پذیر بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار فارس: تنگ نظری در گزینش افراد پذیرفته نیست

معاون استاندار فارس: تنگ نظری در گزینش افراد پذیرفته نیست