مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:072020-01-18اقتصادي

سه تولیدکننده بخش کشاوری و دامی استان اردبیل نمونه ملی شدند


خلیل نیکشاد روز شنبه در نشستی با مسوولان ترویج جهاد کشاورزی استان اظهارداشت: در این جشنواره ملی علی امانی از شهرستان بیله سوار به عنوان پرورش دهنده نمونه شتر ، علی قاسم زاده از شهرستان پارس آباد به عنوان تولیدکننده پنبه و محمد فومن از شهرستان بیله سوار به عنوان دامدار نمونه ملی تجلیل شده و از رییس جمهوری لوح تقدیر و تندیس گرفتند.

وی با تجلیل از بهره برداران و تولیدکنندگان به عنون سربازان فعال و عرصه اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: مسوولان ، کارشناسان ، مروجان و محققان و مهندسین تلاشگر همواره در کنار کشاورزان در سر مزرعه و تولید هستند و با انتقال آخرین یافته های تحقیقاتی و تکنولوژی روز و روش های کاربردی کشاورزان و تولیدکنندگان را همراهی کرده و تولید و اشتغال بخش کشاورزی استان را رونق می دهند.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل هم گفت: 39 کارشناس معین ، 37 محقق معین ، 60 کارشناس موضوعی و 179 کارشناس مسوول در تحقق اهداف نظام نوین ترویج کشاورزی استان مشارکت داشته و خدمات آموزشی ، فنی و تخصصی را به تعداد 114 هزار و 290 خانوار بهره برداری بخش کشاورزی استان ارائه می دهند.

علیرضا خواجوی افزود: ساماندهی و تجهیز مراکز جهاد کشاورزی دهستان ها به عنوان نقطه تماس با بهره برداران ، تعیین پهنه های تولیدی برای پاسخگویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه تولیدکننده بخش کشاوری و دامی استان اردبیل نمونه ملی شدند

سه تولیدکننده بخش کشاوری و دامی استان اردبیل نمونه ملی شدند