مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:072020-01-18اقتصادي

آمارهای رسمی گواه رونق روز افزون تولید در زنجان است


فتح الله حقیقی روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان با اشاره به اینکه بخش بزرگی از رونق تولید بر عهده بانک های عامل این استان است، افزود: اسناد رسمی نشان می دهد که رونق تولید در این استان جریان دارد، یکی ازاین موارد مهم، بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی است که نسبت به سال گذشته پنج هزار و 67 نفر به شمار بیمه شدگان استان اضافه شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته شمار بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان 109 هزار و 826 نفر بود که از ابتدای سال جاری تا کنون این رقم به114 هزار و 893 نفر افزایش یافته است.

این مسؤول با بیان اینکه شمار کارگاه های استان فعال نیز نسبت به سال گذشته به یک هزار و 203 کارگاه افزایش یافته است، افزود: سال گذشته تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری سه هزار و 241 نفر بود که امسال با روند کاهشی به سه هزار و 217 نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: شمار بیمه شدگان مشاغل آزاد این استان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 2 هزار و 946 نفر اضافه شده که این کار اقدام خوبی محسوب می شود که سهم قابل توجهی آن نیز بر دوش بانک های عامل است.

استاندار زنجان گفت: مدیران بانک های عامل استان برای اقدامات خود هماهنگی لازم را با استانداری داشته باشند، تا از بروز هر گونه مشکل احتمالی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای رسمی گواه رونق روز افزون تولید در زنجان است

آمارهای رسمی گواه رونق روز افزون تولید در زنجان است